.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمستان با برف به کجور آمد
هم‌زمان با نخستین ساعات شروع فصل زمستان، بارش برف بخش کوهستانی کجور را در غرب مازندران فرا گرفت.

به گزارش شمال نیوز، هم‌زمان با نخستین ساعات شروع فصل زمستان، بارش برف بخش کوهستانی کجور را در غرب مازندران فرا گرفت.

با توجه به اینکه بارش برف ساعتی قبل در بخش کجور آغاز شده است ولی تمامی راه‌ها مواصلاتی به روستاهای بخش کجور باز است و تاکنون گزارشی از قطع تلفن و برق نیز نشده است.

یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی در زمان بارش برف در مناطق کوهستانی و برف‌گیر مانند بخش کجور، داشتن امکانات و تجهیزات ویژه راهداری به ویژه خودروهای نمک‌پاش است که در روزهای گذشته خبر رسیده است خودرو و دستگاه نمک‌پاش شهرستان نوشهر در اختیار راهداری چالوس قرار گرفته است.

اکنون که بارش برف زمستانی در بخش کجور آغاز شده است و راه‌های دسترسی به روستاهای مناطق مختلف معمولاً به صورت گردنه است خطر لغزندگی جاده‌ این راه‌ها را تهدید می‌کند.

همچنین از سویی دیگر از آنجایی که پروژه گازرسانی به شهرهای کجور و پول به شیوه مخزنی با استفاده از ایجاد ایستگاه با عنوان یک ایستگاه «مادر» و یک ایستگاه «دختر» تعریف و مخازن گاز به وسیله فشار گاز به وسیله تریلی که تقریباً همه روزه به ایستگاه «دختر» در شهرهای کجور و پول حمل و سپس در آنجا با کاهش فشار گاز به ٦٠PSI و به شبکه گاز تزریق می‌شود؛ نبود خودروی نمک‌پاش در چنین شرایطی سبب بروز مخاطرات و حتی نرسیدن گاز به مقصد و در نتیجه قطع گاز مناطق مسکونی می‌شود.

از مسؤولان شهرستان نوشهر و نماینده مجلس انتظار می‌رود در این روزهای برفی و خطرات ناشی از لغزندگی جاده کوهستانی نسبت به بازگرداندن خودروی خودروی نمک‌پاش حوزه شهرستان نوشهر اقدام سریع انجام دهند یا خودروی جدیدی را تأمین کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.